UN diéta – diéta trvajúca 90 dní, ktorou stratíte 18-25 kíl

2 októbra, 2020

UN diéta je celkom známa a počuli sme o nej samé dobré veci. Jedná sa o najlepší a najzdravší spôsob, ako stratiť na váhe. Pre túto diétu budete potrebovať trochu odhodlania a 90 dní na realizáciu. Ľudia, ktorí ju podstúpili, tvrdia, že vám pomôže nie len schudnúť, ale aj zlepšiť metabolizmus, vďaka čomu už nebude tak priberať.

Táto diéta trvá 90 dní a stratíte 18-25 kíl svojej váhy.

Ak chcete stratiť menej kíl, môžete s ňou kedykoľvek prestať. Stále začnete proteínovým dňom, nasleduje škrobový deň, karbohydrátový a ovocný deň a potom znova proteínový. Poradie sa nesmie zameniť.

Raňajky – jedzte ovocie každý deň 90 dní. Jedzte dve rovnaké ovocia alebo za hrsť sušeného.

UN diéta prvý deň – proteínový deň

Obed – mäso, varené alebo pečené (250g) alebo 3 vajcia natvrdo, kúsok chlebu, také množstvo šalátu, aké len chcete a polievka. Tento deň môžete tiež konzumovať syr alebo mlieko, no v tomto prípade budete musieť ubrať na mäse (125g) alebo vajciach (jedna a pol vajca).

Večera – rovnaké jedlo ako na obed, okrem polievky. Ak ste si na obed dali mäso, musíte si ho dať tiež na večeru.

Druhý deň – škrobový deň

Obed – fazuľa, hrach, špenát a zemiaky. Jedlo by malo byť varené a ochutené soľou, kečupom či varenými paradajkami. Tiež môžete zjesť kúsok chleba či šalát.

Večera – rovnaké jedlo ako na obed, no o polovicu menej.

chudnutie

Tretí deň – karbohydrátový deň

Obed – varená cestovina ochutená kečupom alebo pizza, taktiež s kečupom. Alebo môžete zjesť 3 muffiny.

Večera – 2 kúsky koláča alebo 3-4 sušienky alebo 4 kopčeky zmrzliny. Čokoľvek sa rozhodnete zjesť, musíte to doplniť jedným riadkom tmavej čokolády.

Štvrtý deň – ovocný deň

Počas celého dňa jedzte ovocie.

Po cykle 7 × 4 dni alebo 29 dňoch (trikrát počas diéty) budete potrebovať vodný deň. Počas tohto dňa môžete piť len vodu a nesladený čaj. Po ovocnom a vodnom dni môžete pokračovať proteínovým dňom. Kávu a čaj môžete piť, no bez cukru. Zredukujte príjem štiav a džúsov na minimum. Mali by ste konzumovať všetko vyššie spomenuté, nakoľko každá z týchto potravín má svoju vlastnú rolu v organizme.

Čokoláda je prevenciou alergií. Množstvá jedál sú väčšie než zvyčajne a dajú sa ľahko kúpiť.

Budete musieť byť vytrvalí.

V prvých 10 dňoch si úbytok na váhe veľmi nevšimnete, no čoskoro stratíte 3-4 kilá.

Po 90 dňoch diéty by ste mali pokračovať ďalších 90 dní v ovocných raňajkách, na obed a večeru si môžete dať čokoľvek, čo ste jedávali aj pred diétou. Počas tejto doby stratíte ďalšie 3 kilá, čo je dôkazom toho, že sa vám zlepšil metabolizmus. Ak s úbytkom váhy nie ste spokojný, diétu si po troch mesiacoch môžete zopakovať.