kultúra 22. Január 2012

Kings of youtube: Michael Buckley pravidelne komentuje dianie v showbiznise v jeho show What the Buck

autor: Michal Šrámek

V dnešnej časti seriálu o osobnostiach YouTube spoznáte chlapíka, ktorý je v internetovom svete úplný fenomén. Ak chcete začať pravidelne pozerávať správy zo sveta showbiznisu (najmä toho hollywoodskeho) a popkultúry, Michael Buckley a jeho YouTube show What the Buck je určite tou správnou voľbou!


Vtipný, excentrický a večne usmiaty Američan Michael Buckley začal vysielať svoju news show What the Buck v roku 2006 a od samého začiatku sa pritom venoval tomu čo ho baví a napĺňa. Pomerne zábavným a úprimným spôsobom pokrýva svet celebrít, showbiznisu a všetkého čo sa ligoce každý pondelok, stredu a piatok. Príležitostne sa v jeho obsahovej štruktúre nájdu aj videá z oblasti športu, Buck ale priznáva, že oveľa radšej rozpráva o X-Factore alebo Hannah Montane. Jeho hlavný channel, WHATTHEBUCKSHOW, má ku dnešnému dňu vyše 1,1 milióna odberateľov a viac ako 300 miliónov prehratí. Vďaka týmto číslam sa dostal na 48. miesto najúspešnejších YouTuberov z celého sveta, na rebríčku zabávačov to je dokonca 16. priečka!



V minulosti pracoval Michael ako asistent pre promotérsku spoločnosť Live Nation, keď mu ale jeho YouTube show začala generovať šesťciferné sumy, rozhodol sa že podá výpoveď a všetok svoj čas vloží do YouTube. Čo sa týka technického vybavenia, Buck tvrdí, že k úspechu stačí kvalitná kamera (jeho Canon stál 2000 dolárov), osvetlenie, a zelené plátno, vďaka ktorému môže pracovať s chroma key efektom. Samozrejme ale nesmieme zabudnúť ani na skvelý nápad a jeho prevedenie, keďže videá, v ktorých hyperaktívny Michael Buckley dynamicky komentuje súčasnú kultúru nemajú obdoby. Rýchlosť, akou vo svojich videách rozpráva je niekedy naozaj obdivuhodná, niet sa teda čomu čudovať, že niektorí ho prirovnávajú k živej plechovke od RedBullu.



Okrem toho sa Michael nebráni ani iným biznis ponukám, ktoré sa mu vďaka sláve na YouTube len tak hrnú! Počas svojho internetového pôsobenia spolupracoval so značkami ako Pepsi, GE, Sony, Hasbro alebo Intel. Navyše sa objavil aj v televíznych programoch kanálov CNN, CBS, NBC a Fox a nechýbal ani na titulnej strane New York Times. Popri tom všetkom samozrejme nezabúda ani na svojich fanúšikov, s ktorými komunikuje cez jeho Facebook fan stránku a cez Twitter, na ktorom má vyše 617 tisíc followerov!



Predchádzajúce diely série Kings of youtube:
Kings of youtube: Epic Meal Time - najúspešnejšia kuchárska show na svete + BONUS
Kings of youtube: senzácia menom Kingsley a jeho videá, ktoré mnohým vyrazia dych! B*TCH
Kings of youtube: keď Meekakitty zapne kameru, dejú sa zaujímavé veci!
Kings of youtube: Juicystar07 - najmladšia make-up artistka na New York Fashion Week
Kings of youtube: KassemG a jeho absurdný humor, ktorý sa páči miliónom
Kings of youtube: Shane Dawson je muž s tisícmi prevlekov (a všekty sú vtipné!)
Kings of youtube: Smosh kraľuje YouTubu už od roku 2005
Kings of youtube: MysteryGuitarMan - najkreatívnejší YouTuber zo všetkých
Kings of youtube: Charlie McDonnell - najúspešnejší britský YouTuber
Kings of youtube: Michelle Phan - makeup špecialistka s rekordnými číslami na youtube
Kings of youtube: Internet Killed Television alebo reality show jednej dvojice
Kings of youtube: Ray William Johnson a jeho rekordne úspešná show =3