Gorila.sk odhaľuje v zaujímavej reklamnej kampani silu kníh

autor: Martin Kuxo

Knižný supermarket Gorila.sk, ktorý predáva knihy a filmy už v minulosti zaujal virálnymi kampaňami, najmä PPE Fiction s kapelou Puding pani Elvisovej, ktorá sa stala už kultovou.



Aktuálna kampaň ukazuje ako nás v živote môžu ovplyvniť knihy. Gorila.sk využíva tituly, ktoré ukazujú silu, akou knihy reálne disponujú. Obrázky sú kombinované, to znamená, že môžu zmeniť život z každého smeru.

Knihy by mali poznať všetci, čo maturovali zo slovenčiny. Komu sa to nepodarilo tak prvý titul je 1000 miest, ktoré musíte vidieť predtým než zomriete. Tento titul asi netreba veľmi predstavovať. Nasleduje Lolita od Vladimira Nabokova,ktorý rozpráva príbeh o vzťahu dospelého muža a dvanásťročného dievčaťa. Dnes je román považovaný za jeden z najlepších románov 20. storočia. Posledná kniha je Súostrovie Gulag od Alexandra Solženicyna, kde autor odhaľuje pomery v sovietskych koncentračných táboroch.

Na Gorila.sk nájdete 160 000 kníh a každá z nich Vám môže zmeniť život. Všetky “gorilácke” virály si môžete pozrieť tu.

P.S. Ak poznáte knižku, o ktorej si myslíte, že má tú správnu Silu, napíšte nám svoj nápad na sherlockholmes@gorila.sk