hudba 3. Júl 2012

Ako môžu Coca-Cola a Mark Ronson inšpirovať mládež po celom svete?

autor: shiz

Spoločnosť Coca-Cola sa nechala inšpirovať rytmami, duchom a kultúrou Londýna, v ktorom sa za necelý mesiac uskutočnia olympijské hry. Cieľom kampane Move to the Beat je inšpirovať mládež po celom svete, aby spoznala olympijské hry a športovcov aj z inej stránky. Začiatkom júna preto štartuje aj na Slovensku. Ambíciou kampane Move to the Beat je priblížiť olympiádu a šport tínedžerom. Kampaň stavia na vášni tínedžerov k hudbe, inšpiruje sa londýnskym hudobným dedičstvom a prepája londýnsku hudbu s olympijským športom.

„Ak majú mladí niečo skutočne radi, potom je to hudba,“ uviedla Daniela Paličková, PR manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú a Slovenskú republiku. „Kampaň Coca-Cola Move to the Beat prináša aktívne prepojenie hudby, športu a leta. Olympijské hry, ktoré podporujeme už 84 rokov, chceme po prvýkrát naozaj priblížiť hlavne mladým ľuďom. Kampaň je postavená na neobvyklom príbehu vzniku Coca-Cola Olympijskej hymny, ktorý zaujme nielen mladých ľudí.“



V optimistickej pesničke, ktorú na základe zadania spoločnosti Coca-Cola vytvoril držiteľ Grammy Mark Ronson a populárna vokalistka Katy B, sa miešajú zvuky olympijských športov s rytmom londýnskej hudby. Ronson hľadal inšpiráciu pre melódiu piesne po celom svete, kde sa stretával so športovcami a natáčal zvuky ich športu, ktoré určujú rytmus skladby. Pieseň je súčasťou televíznej reklamy Coca-Cola. Hodinový dokument z nahrávania týchto špecifických zvukov a celej skladby odvysiela TV Markíza 31. júla 2012.






tlačová správa